Tekstgrootte

  • Welkom
  • De school
    • Gezonde school
    • Visie en Missie
    • Identiteit
    • Jaarkalender
    • Schoolgids
    • Schoolplan
  • Ons team
    • Groep 1/2a
    • Groep 1/2b
    • Groep 3a
    • Groep 3b
    • Groep 4
    • Groep 5
    • Groep 6a
    • Groep 6b
    • Groep 7
    • Groep 8
    • Directie
  • Informatie
    • KOK-kinderopvang
    • Werken bij & stage
    • Verlof aanvragen
    • Aanmelden
  • Contact
    • Een afspraak maken
Iedereen is welkom
Echte aandacht
Werken met projecten
Nieuwsflits

Visie en Missie

De kernwaarden van Sophia Scholen zijn:

Verwondering, Vertrouwen, Verbinding, Duurzaamheid en Eigenaarschap 

Wij omarmen deze kernwaarden van harte, en daarom verzorgen wij uitdagend en toekomstgericht onderwijs dat inspeelt op individuele mogelijkheden en leerbehoeften. Sophia Scholen, en daarmee ook de Horizon, staat voor een veilige leer- en werkomgeving waar leerlingen en medewerkers zich optimaal kunnen ontplooien. 

  • Wij bereiden kinderen voor op hun toekomstige plaats in onze samenleving.
  • Wij bieden onze individuele leerlingen passend en opbrengstgericht onderwijs.
  • Wij bieden een veilige leeromgeving, die de ontwikkelingsmogelijkheden optimaal stimuleert en kinderen tot hun recht laat komen.
  • Wij bieden onderwijs dat is afgestemd op de leefwereld van onze leerlingen.
  • Wij zien ouders als partners, luisteren goed naar hen en verschaffen heldere feedback over de ontwikkelingen van leerlingen.
  • Wij bieden in de dorpen een divers onderwijsaanbod en bieden ontplooiingsmogelijkheden aan scholen die onderscheidend willen zijn.
  • Wij bereiden onze medewerkers voor op hun toekomst binnen de stichting en bieden hen opleidings- en ontplooiingsmogelijkheden die aansluiten bij ieders talenten en leerbehoeften.

Schoolgids

Sophiascholen

Onze school

Afspraak maken

Contact

RKBS De Horizon
Mgr.Bekkerstraat 1B
2223 AP Katwijk

071-4029196
directie.horizon@sophiascholen.nl
Schoolleider: Herbert van Elteren

Herbert van Elteren
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools